CUMPARA DOAR AZI IN VALOARE MINIMA 180 LEI SI BENEFICIAZA DE O REDUCERE DE 45 LEI LA URMATOAREA COMANDA

Schimbarea si returnarea produsului


RETURNAREA SI SCHIMBAREA PRODUSULUI

Stimate client, 

Ati primit din partea noastra o comanda dar nu corespunde marimea, nu suneti multumit de produs sau doriti sa faceti o reclamatie? 
La STROPS ne-am hotarat sa rezolvam si aceste situatii cat de repede posibil si cat mai simplu.
Am pregatit pentru Dumneavoastra serviciul de PICK & RETURN - este o  modalitate foarte simpla pentru schimbarea sau reclamarea produsului.

Cum functioneaza? 
Foarte simplu! In formularul de mai jos completati adresa Dumneavoastra de email cu care ati inregistrat comanda pe www.strops.ro + notati numarul comenzii (compus din 6 cifre) din care doriti sa inlocuiti produsul si dati un click pe "Trimite". Vi se va deschide o noua pagna, unde o sa bifati produsul (produsele) pe care doriti sa il inlocuiti, apoi selectati motivul returnarii, iar jos in comentariu specificati cerintele Dumneavoastra. In rubrica "Contul bancar in cazul returnarii banilor",  chiar daca nu optati pentru restituirea banilor, treceti cateva cifre la intamplare, de ex.: ( 0000000 ).
Dupa trimiterea formularului, in maxim 48 de ore o sa ajunga unul dintre curierii GLS la Dumneavoastra si va prelua coletul pe care doriti sa il trimiteti la noi (daca doriti sa inlocuiti doar incaltaminte, va rugam sa o trimiteti in cutia originala de la pantofi). Cutia originala + incaltaminea trebuie sa fie ambalata inca intr-un ambalaj. Va rugam sa aveti coletul pregatit si ambalat.
Este foarte important ca adresa de unde o sa fie ridicat coletul Dumneavoastra sa fie aceeasi adresa, pe care ati specificat-o atunci cand ati plasat comanda respectiva.

Cat voi plati pentru acest serviciu? 
1. Motivul returnarii produsului este o abatere de la contract ? Doriti sa renuntati la intreaga comanda (trebuie inapoiate toate produsele sau doar o parte din comanda la care doriti sa renuntati ) - pretul serviciul PICK & RETURN este de 13 Lei. Aceasta suma o deducem din suma totala a comenzii plasate. Produsul trebuie sa fie curat, nepurtat, sa fie cu eticheta aferenta si ambalajul in care a fost livrat.

2. Motivul returnarii este marimea necorespunzatoare si doriti sa inlocuiti produsul cu o alta marime? Nu optati pentru restituirea banilor ci doriti inlocuirea produsului? Pana in 14 zile calendaristice de la preluarea coletului puteti utiliza acest serviciu. Pentru acest serviciu o sa plati suma de 13 lei. Aceasta suma cuprinde preluarea si trimiterea coletului cu noul produs. Pur si simplu puteti sa inlocuiti produsul Dumneavoastra fara sa mergeti la vreun oficiu postal. Suma de 13 lei o sa o platiti curierului atunci cand o sa livreze noul colet (cu produsul inlocuit). Daca doriti sa inlocuiti doar incaltamintea, va rugam sa o trimiteti in cutia originala de la pantofi. Cutia originala + incaltaminea trebuie sa fie ambalata inca intr-un ambalaj.  Genial si foarte simplu !  
Produsul trebuie sa fie curat, nepurtat si sa contina eticheta aferenta si ambalajul in care a fost livrat.

3. Doriti sa reclamati produsul? 
Serviciul PICK & RETURN este gratuit in cazul in care cei din compartimentul "Reclamatii" o sa considere aceasta reclamatie ca fiind una justificata. Produsul pe care doriti sa il reclamati, trebuie sa il ambalati si sa il aveti pregatit atunci cand o sa ajunga unul dintre curierii GLS la Dumneavoastra. Va rugam completati formularul de mai jos iar curierul o sa ajunga dupa acest produs in maxim 48 de ore (in zile lucratoare). Speram ca o sa fiti multumit/a de serviciul PICK & RETURN si o sa mai comandati produse de pe pagina noastra de web.

 

 

Toate aceste legi au intrat in vigoare la data de 1.10.2013 Schimbarea procedurilor de reclamatie.  

Numarul comenzii:
Email: