Taxe transport

Pentru accelerarea livrarii colaboram cu firma de curierat GLS iar in acest fel reusim sa scurtam serviciile de livrare cu pana la 7-13 zile lucratoare.

La fiecare achizitie pana in valoare de 250 Lei transportul este 12 Lei + 5 Lei taxa de curierat.

La comenzi de peste 250 Lei transportul este GRATUIT, se achita doar taxa de curierat 5 Lei.
 La comenzi de peste 1200 Lei, este posibila doar plata online.

La comenzi achitate cu cardul, transportul este GRATUIT la comenzi in valoare minima de 250 Lei.
La comenzi achitate cu cardul, transportul este GRATUIT la comenzi pana in valoare de 250 Lei, se achita doar taxa de livrare, 12 Lei.

Nu uitati ca fiecare preluare a produselor are o justificare. Inainte de preluarea coletului, va rugam sa cititi cu atentie sectiunea "Schimbarea si returnarea produsului" pe pagina noastra, apoi urmati acele instructiuni.
 

 

Modalitatea de transport:

 

livram cu ajutorul firmei de curierat GLS.

 

 

Toate comenzile sunt livrate cu ajutorul firmei de curierat:

 

Toate comenzile sunt livrate cu ajutorul firmei private de curierat GLS: coletul o sa fie livrat la adresa in maxim trei zile lucratoare de la urmatorul punct de scanare. Despre trimiterea coletului o sa fiti instiintat/a prin e-mail. Este necesar ca la plasarea comenzii, Dvs. sa completati la adresa de livrare o adresa, unde veti putea fi gasit/a in timpul zilelor lucratoare intre orele 8:00 - 18:00. In cazul in care adresa de livrare este si locul Dvs. de munca, este necesar sa specificati si numele firmei / companiei.

 

1.

La fiecare achizitie pana in valoare de 250 Lei transportul este 12 Lei + 5 Lei taxa de curierat.

2.

La comenzi de peste 250 lei transportul este GRATUIT, se achita doar taxa de curierat 5 Lei.

3.

La comenzi achitate prin paypal sau cu cardul transportul este GRATUIT la comenzi de peste de 250 Lei.
Pentru comenzile pana in valoare de 250 Lei, se achita taxa de transport 12 Lei.

 

 


Suntem siguri de faptul că o să fiti multumiti de serviciile noastre iar cumparturile vor deveni mai confortabile.

 

Nota:

Recomandam deschiderea coletului imediat dupa preluarea acestuia si verificarea produsului (sa nu fie deteriorat chiar daca ambalajul este in regula). In cazul in care coletul pare defectuos, refuzati preluarea lui!

In cazul in care se ajunge la aceasta situatie neplacuta, va rugam sa ne informati despre acest caz cat de repede posibil (cel tarziu a doua zi lucratoare) prin email la adresa [email protected], iar situatia o sa fie remediata in cel mai scurt timp.

Nu ne asumam raspunderea in cazul intarzierii comenzii din cauza furnizorului sau firmei de curierat (de exemplu: expedierea comenzii cu intarziere de la furnizor, conditiile meteo etc.).