Taxe transport

Avand in vedere sarbatorile legale din Ungaria si Slovacia (din data de 30.10.2018 - 02.11.2018), comenzile care sunt in tranzit in aceasta perioada, o sa fie livrate cu o usoara intarziere. Multumim pentru intelegere.

 

Pentru accelerarea livrarii colaboram cu firma de curierat GLS iar in acest fel reusim sa scurtam serviciile de livrare cu pana la 7-13 zile lucratoare.

La fiecare achizitie pana in valoare de 100 lei transportul este 12 lei + 5 lei taxa de curierat.

La comenzi de peste 100 lei transportul este GRATUIT, se achita doar taxa de curierat 5 lei.

La comenzi achitate prin paypal sau cu cardul, transportul este GRATUIT la comenzi in valoare minima de 100 lei.
La comenzi achitate prin paypal sau cu cardul, transportul este GRATUIT la comenzi pana in valoare de 100 lei, se achita doar taxa de livrare, 12 lei.

Nu uitati ca fiecare preluare a produselor are o justificare. Inainte de preluarea coletului, va rugam sa cititi cu atentie sectiunea "Reclamatie" pe pagina noastra, apoi urmati acele instructiuni.
 

 

Modalitatea de transport:

 

livram cu ajutorul firmei de curierat GLS.

 

 

Toate comenzile sunt livrate cu ajutorul firmei de curierat:

 

Toate comenzile sunt livrate cu ajutorul firmei private de curierat GLS: coletul o sa fie livrat la adresa in maxim trei zile lucratoare de la urmatorul punct de scanare. Despre trimiterea coletului o sa fiti instiintat/a prin e-mail. Este necesar ca la plasarea comenzii, Dvs. sa completati la adresa de livrare o adresa, unde veti putea fi gasit/a in timpul zilelor lucratoare intre orele 8:00 - 18:00. In cazul in care adresa de livrare este si locul Dvs. de munca, este necesar sa specificati si numele firmei / companiei.

 

1.

La fiecare achizitie pana in valoare de 100 lei transportul este 12 lei + 5 lei taxa de curierat.

2.

La comenzi de peste 100 lei transportul este GRATUIT, se achita doar taxa de curierat 5 lei.

3.

La comenzi achitate prin paypal sau cu cardul transportul este GRATUIT la comenzi de peste de 100 lei.
Pentru comenzile pana in valoare de 100 lei, se achita taxa de transport 12 lei.

 

 


O nouă modalitate de livrare - profită de serviciul de ridicare colete oferit de către Coletăria.ro!

 

COLETĂRIE

De acum vă puteți trimite coletul gratuit și îl puteți ridica atunci când vă convine. :) Nu mai este necesar să vă angajați față de curier nici să așteptați la rând la oficiile poștale. Un mare avantaj este faptul că puteți deschide coletul și puteți încerca bunurile chiar la fața locului. Dacă nu corespunde mărimea, se poate trimite retur, resp. se poate lăsa la Coletărie.

 

PREȚ

Datorită acestui serviciu, ce ține de prețul transportului, puteți economisi, deoarece nu mai trebuie să achitați transportul bunurilor până la adresa Dvs. Dacă optați pentru modalitatea de plată prin transfer bancar, card sau ramburs, cu ajutorul acestui serviciu beneficiați de transport gratuit!

 

Urmărire colet

După expedierea bunurilor o să vă înștiințam despre locația actuală a coletului Dvs., pe care îl puteți urmări. De îndată ce coletul este pregătit la punctul de coletărie, o să primiți un email de confirmare și un SMS. Pentru ridicarea coletului este suficientă doar parola din mesajul de confirmare.

 

Sucursală Coletărie

Fiecare coletărie are un caracter propriu. Locul de ridicare colet se poate recunoaște după steag sau după marcaj. Harta, fotografiile, programul de lucru și informații suplimentare privind sucursala selectată puteți găsi pe pagina: https://www.coletaria.ro/puncte-pick-up după un click pe simbolul "lupă".  

 

Aveți mai multe întrebări? Contactați serviciul nostru clienți sau vizualizați cele mai frecvente întrebări și răspunsuri pe: https://www.coletaria.ro/persoane-fizice/ridicare-colet . 

Suntem siguri de faptul că o să fiți mulțumiți de serviciile noastre iar cumpărăturile vor deveni mai confortabile.

 

Nota:

Recomandam deschiderea coletului imediat dupa preluarea acestuia si verificarea produsului (sa nu fie deteriorat chiar daca ambalajul este in regula). In cazul in care coletul pare defectuos, refuzati preluarea lui!

In cazul in care se ajunge la aceasta situatie neplacuta, va rugam sa ne informati despre acest caz cat de repede posibil (cel tarziu a doua zi lucratoare) prin email la adresa [email protected], iar situatia o sa fie remediata in cel mai scurt timp.

Nu ne asumam raspunderea in cazul intarzierii comenzii din cauza furnizorului sau firmei de curierat (de exemplu: expedierea comenzii cu intarziere de la furnizor, conditiile meteo etc.).